zzeynep53
Ben de tecrübe ettiklerimi yazayım size.
Kemik iliği suyu yaglı oldugu için reflüyü tetikliyormuş. O yüzden onu kullanma dedi doktorumuz. Kıymaya başladık 6. Ayda.
Haşlanmış yumurta kusmasını çok arttırdı. Tavada çok az tereyagı koyarak yapıyorum.
Onun dışında çorba kıvamında vermiyorum çok fazla artık. Biraz püreye yakın veriyorum. Yoksa onu da kusuyor. Eğer çok cıvıksa içine bebelac thickener koydugum oluyor.