Prensescik gecen ay 3.4 defa korunmasız ilişkimiz oldu hamile kalabilirmiyim test yapsam cıkarmı çünkü kızımda süt hormonu yüksekliğim vardı ilaç kullanıp gebe kaldım bidaha doktora gitmeme gerek varmı acaba
Krmbraaa Prensescik kızınız küçükse ihtimal yüksek çünkü bi kere doğurunca doğurganlığınız artıyormuş
Sirinler45- Prensescik Bendede vardı 2.yi düşündüğümüzde kesin çıkar diye önce test yaptırayım dedim çıkmadı zaten hemen hamile kaldım
Defnenil-ceylinasel Size kötü Bilgi vermek istemezdim ama dikkat edin 🙃ben 1. Hamileliğimde 9 ay sonra hamile kalabıldım süt hormonlarım fazla çalıştığı ıcın ama 2. Hamileleğimde 1 kez korunmadık hamile kaldım yani kesinlıkle nasip işi