Merhaba hanımlar 1 aylık bebeğim var gündüz hep beni emiyo küçük olduğundan sarılık olmasın diye gece uykusunun arasında 2 ölçek mama veriyorum bazen sütüm yetmezse gün içerisindede veriyorum. Yani mamada alıyo anne sütüde alıyo sorum şu ki mama verdiğim için suda vermem gerekiyo mu? Araştırdığım kadarıyla kimi verilir diyo kimi verilmez enfeksiyona yol açar diyo ikilemde kaldım yardımlarınızı bekliyorum ♥️😄