Arkadaşlar merhabalar benim bebeğim 53 günlük ve sütüm başlarda çok az geliyordu ancak bebeğim hiç emmiyordu. Bende elektrikli pompa ile sağıyordum ama sağdan soldan yok göğüslerin çok küçük yok meme başın yok dediler (kayınvalidem tabii) bende çok kafaya taktım sorun bende diye ve sütüm gittikçe azaldı oğlum da emmeyince iyice gitmişti. Ancak geçen gün ağlarken göğsümü verdim ve bildiğiniz emmeye başladı çok üzüldüm sütüm olmadığı için olsaydı devam edecekti emmeye. Diyorum ki acaba bu saatten sonra sütüm gelir mi napsam lazım bilen var mı ?? 😔