Ben covıt oldugum ıcın hastaneye yattım cıgerlerıme ınmıstı ama bebek ıyıydı 30+5de acıl sezeryanla alındı.suan 1 ayı doldurdu kuvezde şükür baska sorunu yok 🙏doktor goz muayene sınde şaşılık var aama3.ayda geçebilir demiş ..yınede ben cok uzuldum:( boyle olup düzelen varmı?