Arkadaşlar bu kadar mı denk gelir. Her dolunayda sıkıntı yaşıyoruz uyku konusunda. BU gecede dolunay var. 19 aylık kızım. Bütün gün huysuzdu. Öğle uykusunu bu hafta bıraktı zaten, bu şekilde 10.30da uyudu 😳 bu gece çok uyanır eminim. Dolunay varken bunu yaşayanlar var mı?