SelmaYakup Kızmak seçenek değil.Ha eşiniz ilgilenmiyormuş, eşinize öğretin bir baba olarak neler yapabileceğini.
Ben eşime tutmayı,gaz çıkartmayı,oyalamayı,çeşitli oyunları vs gösterdim. Ha bazen eşimin kucağında da ağladığı oldu ama eşim de çaresini buldu bulacak bulmak zorunda. Babasına da alışması gerek.
Gaz için zaten en zor dönemler geçmiş. Benim oğlan 2 ay 27 günlük oldu. Bak aramızda nerdeyse 1 ay var, artık gece gündüz kendisi de arada çıkartıyor.
Tutumluanne.com dan 2. El oyun halısı aldım, onda müthiş oyalanıyor el kol bacak hareketleri yapıyor ve farklı tonlarda sesler çıkartıyor.Gelişimi için iyi.
Ya arabaya ya kanguruya koyup çok soğuk olan günler dışında, her gün dışarı yürüyüşe çıkıyorum.Farklı binalı renkli yerlerden yürüyorum.Elektrik direğinden, ağaca her şeyin önünde durup bakmasını tanımasını sağlıyorum.Konuşuyorum. “Oğlum bak ağaç büyümüş,bir sürü görcen.Oğlum aa kırmızı araba,bunlara bincez gezicez senle vs...”
Oyun halısı sevip sevmeyeceğini bilmediğimden ilk etapta evde dönencesiyle ve rengarenk mutfak kaplarımla oyalamıştım,tepki verince aldım.
Mor gratis poşetiyle oynattığımı bilirim.
Bizim gördüğümüz ne varsa onlar görmedi tanımıyor.Her yeni şey bebekler için heyecan ve tecrübe.Dünya’yı tanıt.
Her gün renk renk tişört giyiyorum evde çünkü sürekli beni görüyor.
Ben oğlum 20 haftalık doğmasın sağlıklı olsun diye, doğuma kadar hep evde yattım.Hamileyken serklaj oldum riskler aldım.
Ne olursa olsun oğluma kızamam.Sende sabret.
Dün geceden beri 1,5 saat uyudum ki parça parça.Bir çok anne gibi. Biliyorum benim de bebeğim büyüyecek, bizde el ele tutuşup avm ye kordona giden anne oğullardan olcaz.Biz de bir gün anne oğul dans edicez. O günlerde gelecek ☺️