Benim oğlum 20 aylık tv 30 dk izliyor kitap okuyoruz parka çıkıyoruz yaşıtlarıyla oynuyor kendi kitap okuyor hadi parka dediğim de ayakkabısını giymeye çalışıyor yemek hazır diyince mam diye koşuyor sandalyesinin önünde beni bekliyor bultak eşleştirme oyunlarında iyiyiz saklambaç top oynuyoruz daha çok şey ama 15 kelime biliyor sadece herkes diyor geriden geliyor niye konuşmuyor bu da benim aklımda soru işareti yapıp kafaya takıyorım ben biz bi pedagog a gitsek mi dil gelişimi normal mi