Kizlar 4 aylik oglum var.
Dogdugu ilk gunden bu yana kaynanam olsun annem olsun basbasa verip sen bu cocugu hasta edersin bakamazsin diye diye beni cildirtilar.
Simdi kış da geldi oglum dogdugu ilk gunden beri kusuyor ama sik sik degil emzirdigim zamanlarda.
Bugunde kusmus ve kaynanam sürekli bu cocuk üşüttü üşüttü diyerek esiminde aklina girdi.
Simdi oglum kaka yaptigindan kotu kokulu kaka yapiyir ve gunde 1-2 defa yapar kakasini.
Sadece anne sutu aliyor.
Çökelek gibi kusmasi var ( emzirdikden sonra oluyor )
Sik sik cis ini yapar.
Sizce bunlar üşütme belirtisimi.
Yada ben nasil anliycam üşüttüğünü 🤔🤔🤔