zeynepdorukefe Asli91 taşındınız mi 🤤🤤 benimde yazdı bilirim bilrim çok fenaaa 😄😄 20 temmuzda doğum yaptım yaptığım gun hava çok serin ve yağmurluydu 😄😄😄
ATC zeynepdorukefe benim açılmam ilerliyordu ama sancı yoktu suyumu patlattıktan sonra sancım başladı sonra 8 dakika içinde dogurdum😂
Mervecicekli zeynepdorukefe emzirme hariç hepsi dokuz ay kustum 16 saat sancı çektim 4 saat suni bebeğim hiç mi hiç uyumuyor beş aylık oldu uykuya kesinlikle karşı
TugbaMina zeynepdorukefe maalesef ama sonuna kadar beklememe değdi çok şükür normal doğum yapabildim. Hastane sağolsun o kadar beklememe rağmen sezaryeni ağızlarına almadılar🙈