Alisaaaaa Merhaba anneler ilk bebeğim ve 40 günlük olduk şükürler olsun🙏🏻Sadece anne sütü ile besleniyor bebeğim. Sormak istediğim bebeğimin kakası bazen açık yeşil bazen hardal rengi oluyor içindeki kaka yaparken ki parçacıklar açık yeşil kaka yaptığında daha bir yeşil renk oluyor. Mesela gündüz hardal rengi ise akşam yeşile dönüyor bu sağlık göstergesi mi? Yoksa yediklerimle mi alakalı? Bu arada hala demir ilacı kullanıyorum bununla da ilgisi var mı? Bir de aylık Kilo alımı normal günde 2-3 bazen 4 defa kaka yapıyor bu da normal değil mi? Nette bazen insanın kafası daha da karışıyor Dr kontrolüne gittiğimizde soracağım ama şimdi buradan deneyimli annelere de sormak istedim. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🤗
Cikolata Alisaaaaa genelde kulağına su kaçtığında yeşil yapar diyorlar ama kızım ek gıdaya geçene kadar hep öyle yaptı
Alisaaaaa Omerinannesi342 yiyorum yeşillik salata tüketiyorum genel olarak. Hani diyorum üşütse gündüz hardal rengi akşam yeşil olmaz heralde diye düşünüyorum ama bilemedim ondan sormak istedim. Umarım üşütmemişimdir yavrumu🥴
uykusuzMoMm Bnmde 2 aylık oglum var 1 haftadır kakası kahverengı gıbı normalmı aceba anne sütü alıyor sadece
Alisaaaaa mummyscuties evet ön sütü duymuştum. Demir ilacını da aynı da ama hani gündüz hardal rengi akşam yeşilimsi olunca ondan merak ettim açıkçası teşekkürler 🙏🏻
Neslitugra Alisaaaaa bende cok takmistim hala daha takiyorum inceliyorujm hep kakasini doktorada defalarca sormusumdur her halini bebegim 3 aylik. Sari icinde parcacikli kaka normalmis parcacikli olmasi sutunuzun yagli olmasindan kaynakli bebegin tam sindiremedigi icin suan yani iyi bisey yesil kaka bizimde cok oldu gazdan dedi doktor birde eger emdigi zaman bi gogau tam bitiremiyorsa ki daha minik bitiremiyo.olabilir o ilk sutu aliyordur son sutu alamiyorsa ondanda oluyor 🤗
Alisaaaaa Neslitugra anladım canım o zaman endişe edilecek bir durum yok. Evet bir göğsü bitiremiyor hele akşamları uykuya yenik düşüyor daha az emiyor miniğim ☺️
Senacay uykusuzMoMm gayet normal o zaman. Demir ilacı farklı renklere döndürür kaka rengini. Ama demir ilacı için erken değil ki 4 aylik olunca başlanıyor diye biliyorum. Hem sağlık ocağı hem doktorumuz bize öyle dedi. Sizin özel bı durumunuz mu var
Alisaaaaa paputmoms YasemiNYagmur1 Civciv3535 teşekkür ederim kızlar 🙏🏻Çok sağolun rahatladım gerçekten☺️
YasemiNYagmur1 Alisaaaaa telaşlanmayın bu belirtiler sağlıklı bir bebeğiniz olduğunu gösterir parçacıklar anne sütündeki yağı sindiremediği için oluyormuş ama sıkıntılı bi durum değil çam yeşili gibi olursa üşütmüş oluyor
Civciv3535 Alisaaaaa çok normal ,anne sütü hardal rengini veriyor, yeşil olması ise bebeğin cokön sütü aldığını gösteriyormuş, kaka sayısı da normal ,korkulacak birşey yok yani 🙂
pikacuu Alisaaaaa Bizim de 1 aydır böyle devam ediyor. Doktor normal dedi ama benim içim rahat değil doğrusu sürekli takip ederim incelerim. 🤷♀️ Yani üşütmüş olsa benim bebiş üşütür. O da bu bebek 1 ay boyunca hep üşümüş mü oluyor. Bence başka bir sebebi var.