Hiç emziği değiştirmeyin başka markalar almayın boşuna ben oğlumu emzirdikten beşiğine koyardım agzınada emziği verirdim elimi çekmezdim hiç emzikten onu salladıkça uyurdu sonra elimi çektiğinde de tutardı emziği bi kaç gün uğraştırıyor ama sonra kendi tutuyor dene istersen belki senin bebişinde böle alışır bu arada kullandığım emzik aventi benimde