Runya_adn
Yarım çay bardağı kaynatıp mış ılıtılmış suya yarım çay kaşığı tuz ekleyip karıştırın. Serum fizyolojiklerinde içeriği tuzlu su, zaten. Şırınga var ise bebeğinizi yan yatırıp her 2 burnuna 2 cclik sıkın. Şırınga yoksa çay kaşığı ikişer damla damlatıp ters çevirip sırtına vurun gazını çıkarır gibi. Odanın içinde kettılı da çalıştırabilirsiniz. Bi kaç kere kaynatın kapağı açık kalsın. Buharı yayılsın odaya. Nem oranını korumuş olursunuz 😘