Kaktuskadin inanırmısın bende 2 gündür aynıyım , daha buğün adam akıllı kendime gelebildim, apranax ve amoklovin kullandım öyle geçti daha yine de doktora görüneyim dedim gittim gargara ve sula eritilen tablet verdi ama kullanmama gerek kalmadı geçti , ilk başta yazdığım iki hap iyi geldi , çenem yırtılıyor gibi oluyordu çok şükür buğün düzeldi