Selam anneler oğlum 12 aylık . Zaten yemeye düşkün bir bebek hiç bir zaman olmadı ama bir şekilde en besleyici şeyler yedirmeye çalıştım hep . Şu an sıfır iştah . Dakikalarca ağzında tutuyor hiç birşeyi yemiyor.dişleride yapıyor böyle sanırım . Ama her türlü iştahsız bizim oğlan . Böyle bildiğiniz deneyimlediğiniz iştah açıcı besinler var mı , neler ?