MrvNyzDua65 Koltuk altı için lazer yaptırıp sonradan kpkuya maruz kalan var mı??ben3 seans lazere gittm artık hormonlardan mı lazerden kaynaklı mı koku oluştu çok dikkatı etmeme rağmen bilgisi olan varsa yazabilir mi???
HatFer135 MrvNyzDua65 bende gidiyorrr um ordaki bı bayan müşteri de çok memnun kaldım hepsi döküldü fakat koku kaldı cikta terliyorum dedi ama geçici bişey sanırım lazer seanslariniz bittikten sonra o da gecicekmis
Mrv-_- MrvNyzDua65 evet değişik bir koku oluyor fakat zamanla geçiyor o da, ben yaptirali 3 sene oldu kokuyla alakalı bir sıkıntım kalmadı.
Makre MrvNyzDua65 bnde bu durumdan çok rahatsızım lazer sonrası çok terlemeye başladım ve eskiden ter kokmazken ter kokuyorum oyuzden devamlı deodorant ve rolon çantada
Ahkukulivahkukuli MrvNyzDua65 bunu görünce resmen ben dedim 7 yıldır lazere giryorum ve koku aşırı terleme oldu gittiğim.dr sorduğumda bazen böyle sikayetler oluyor terleme icin botoks oneririm dedi kokuya gelince utelenme kokusu resmen ter.kokusuyla.alakasi yok bence tek çözüm limon karbonat hicbisey fayda etmedi onun dışında
MrvNyzDua65 HatFer135 hamile kalmadan önce gittim 3 seaans daha bitmeden hamile olduğumu öğrendim 1:5 yıldır gitmedim çok azaldı ama koku kaldı
Makre Mrv-_- Bn sarışın bayanım umarım sizin kadar etki eder daha zor oluyormuş kaç seansı szin acaba
Ahkukulivahkukuli MrvNyzDua65 her dustan sonra bi cay tabağı altına limon sıktım üzerine karbonat macun kivaminda yaptım onu banyoya koydum sürekli yapmak zahmetli olmasın diye kol altım islakken sürdüm kurulamadan kıyafeti giydim işte
MrvNyzDua65 LINDAMAY inşallah ya bi yıl oldu ama geçmedi önce hamileliğe sonra lohusalıpa bağladım ama geçmedi utanıyorum artık
Portakal MrvNyzDua65 ben hiç farketmedim öyle bir şey duştan sonra bir krem sürüyorum o kokuyu önlüyor marka veriliyor mu bilmiyorum ama veriliyorsa soyliyim deneyin memnun kalacaksınız