Merhabalar anneler. 7 aylik bebegime geceleri emziriyorum fakat sutumun yetmedigi zamanlarda ara ara mama veriyorum aptamil marka. fakat paket içeriği fazla geldigi icin bitmeden çöpe atiyorum paket ömrü bittigi icin. Acaba daha az gramajli bildigin mama var mi. Siz nasil yapiyosunz ara ara mama ihtiyacinda.