Masha_ Teşekkürlük bir durum yok gerçekten bunu iyilik olarak da görmemek gerek. Hepimizin yavrusu var Allah esirgesin. 🙏🏻❤️ Benim giden arkadaşlarımdan birinde Demir eksikliği çıkmış. Ondan haber alabildim sadece. Kan verememiş zaten. Bulunmasına öyle çok sevindimki. Lütfen ara sıra bana da yazın. Aklım kuzuda kalır. Dualarım sizinle. O insanlar da iki öğrenci aslında. Yani hiç ummuyordum onca insana mesaj attım yazınızı ilettim hemen aradılar kocaman yüreğinizden öpüyorum dedim onlara. 💞 dediğim gibi güzel haberler bekliyorum 🙏🏻