Bide gercek zeytınyagı içtinizde bogazınızda hafif bir yanma olur be mutlaka buzdolabında bır gece bekletip donmasını bekleyin eger cok agır kokuyorsa asit oranı yuksektir (zeytin toplanirken; çürüklü olanlar , zeytin yapragı ve zeytin toplandıktan sonra yag cıkartılma asamasına kadar bekletilen süre uzadıkca asit oranı artar)bır de yaglar yeni cıkmaya basliyor fabrikadan cıkan yaglar bulanık olur en az 15gun cokmesi için zaman gecmesi lazım buda en erken kasım sonunu bulur millet eylül ayı girince yeni yag diye eski yagları satıyorlar lütfen inanmayın