Anne1254 bizde bugün 3 aylık olduk. Uyucağı zaman memeyi, diliyle itip ağlamaya başlıyor.ben sokuyorum ağzına memeyi yine ağlıyor. En son çare pış pış sesini açtım biraz yüksek olarak. Bebeğimi kundak yaptım. (uzanarak emziriyorum ben) Bi elimde, sürekli karnında saat yönüne doğru hafif hafif masaj yapıyorum. Uyudu çok şükür 🙏 sizde deneyin