Merhaba hanımlar kızım altı aylık üç hafta öncesine kadar çok güzel uyku düzenimiz vardı 8-9 gibi yatıp sabahta erkenden kalkıyorduk ama şu anda saat 3:00 oluyor iki oluyor hala uyumuyoruz dokuzda yatıp 1 saat uyuyup sonra uyanıyor ikiye kadar uyumuyor altı aylık olup da böyle bir sürecin içine giren var mı cidden çok moralim bozuluyor