Mom9 Omerinannesi342 ya yürüteç gibi tembellik yapabiliyomuş yani ona güvendiği için tek yürümek istemiyormuş bebekler doğru mu acaba? Bende almak istedim de ebebekteki satışcı bana öyle söyledi almadan çıktım🙄
Bartu_meryem Omerinannesi342 merhabalar bende almayı düşünüyorum ama merak ettiğim bi konu var hız ayarı oluyo mu bu ilk adım arabalarının
bitterdelisi24 Omerinannesi342 keske görme ımkanım olsaydı dhaa once ıkıncı el bısey almadım ama buna gercekten ıhtıyacım var
Omerinannesi342 bitterdelisi24 yakınsanız gelip görebilirsiniz isterseniz video atabilirim yani sorun değil ürün yeni gibi
Vinividiviciii Mom9 Bizdede aynısı var tam tersi kızım cesaretlendi şimdi tek başına ayağa kalkıyor daha adım yok ama olsum😁
bitterdelisi24 Mom9 hayır canım ya ben cok arastırdım aksıne yurumeye tesvık edıyor.. onu bırakıp kendı yurumek ıstıyo .. ben yurutec dusunmedımde bu bence cok iyi
Omerinannesi342 Mom9 benim oğlum bununla yürümeye alıştı çok korkuyordu bunun sayesinde yürüyor artık 🥰
Mom9 Vinividiviciii hadi ya.. Bende çok heveslendim kızım 14aylık oldu 13.5aylıkken sıralamaya başladı. Belki biraz destek olur diye düşündüm bu zımbırtının 😅 off eşimede dedim şimdi gereksiz böyle yapıyomuş falan dedim oo iyi ki almamışız dedi. Şimdi yok iyiymiş alalım desem hayatta almaz 😬
Vinividiviciii Mom9 Baya iyi oluyor parka götürürken alıyoruz yanımıza dışarda bile hızlı hızlı sürüyor sen şimdi anlat kullananların çocuğu hemen yürüyormuş diye 😂😂
Mom9 Vinividiviciii neyse bu hafta çaktırmadan gidip alayım eşime de sürpriz olsun 😂 teşekkür ederim ❤️
Omerinannesi342 Mom9 bende öyle düşünüyordum benim oğlum 11,5 aylıkken emeklemeye başladı 13 aylıkken adım atmaya 13,5 aylıkken de yürümeye herşeyin zamanı var 🥰
Mom9 Omerinannesi342 bu hafta müsait olabilirsem satmazsanız alabilirim sizden takibe aldım postu. Bende çekmeköydeyim. Hayırlı satışlar ❤️