Cısımızı ogrenelı 1 ay oluyo baslarda hıc sıkıntı yoktu hıc kacırmadı bile altına cunku cok sevdirdim tuvalet egıtımını çişin kakanın arkasından by by falan yapıyorduk ama gel gelelim sonradan kakasını hep altına yapmaya basladı neyse dedım kaka bazen korkulu ruyası oluyomus cocukların ama zamanla cısını de tuvalete yapmamaya basladı bez taksam taktirır o derece bu olaylar normalmı neden basta ogrendı sonradan altına yapmaya basladı bı anlam veremiyorum bilgisi olan bole seyler yasayanlar yazarsa cok sevinirim