Saimeselim bizdede var aynı sorun şu an 6,5 aylık olduk 3aydır arada kabız oluyor 3günü geçtiği takdirde 1tatlı kaşığı duphalac ilacı içebileceği kadar suya karıştırıyorum sonra bi rahatlama geliyo ve ilaçtan sonra mutlaka uyur uyanınca bezini dolduruyor ☺️ KabıZlık büyük sorun ve bebekleri çok mutsuz ediyor ben doktora sordum çok azıcık duphalac verebilirsin demişti zaten kabızlık sorunu yaşayan yeni doğum yapmış ve emziren annelere de doktor bu ilacı tavsiye ediyor genelde sizde doktora gidip sorabilirsiniz öyle kullanırsınız zeytin yağı falan fayda etmiyor malesef🙁