İyi akşamlar bebeğim 40 günlük bu aralar çok huysuz son zamanlarda sadece kucakta veya ayakta sallayarak uyuyor, bırakınca anında uyanıyor .Uyanık olduğu her an yanında birini istiyor asla kendisi vakit geçirmiyor hemen ağlıyor .Altını değiştiriyorum ellerimi yıkamaya gidince bile ağlıyor.Emzirirken memeyle kavga ediyor resmen .Her şeye direniyor uyumaya ,emmeye ,altını değiştirmeye.Bebeği böyle olan var mı bunun bir nedeni ve çözümü var mı ?
bir de uykusu gelince kıyamet kopuyor kucağıma yatırınca daha çok ağlıyor gazı mı var karnı mı aç altına bakim derken daha da sinirleniyor. Uyanık olduğunda sürekli ağlıyor ne yapıcam çıldırıcam artık uyuyamıyorum , yemek yiyemiyorum,duşa giremiyorum çok yorgunum dinlenemiyorum çok yıprandım psikolojim alt üst oldu🙄🙏