Eymeninannesiww benn kullanıyorum çok çok sütüm vardı ve bianda azaldı birsürü şey denedim sürekli yaptım yeterli gelmiyordu. Son çare bende pek inanmamıştım çaya ama düzenli yemek yiyen biri düzenli uyuyan birisi değilim ama bu çaydan 2 tane termosuma atıyorum gün içinde sürekli içiyorum mis sütüm bebeğime yetiyor artık mama kullanmıyorum artık ❤️❤️