Bence almışken Karaca hatır moduna göre kahve makinesini alın. Türk kahvesinin yanı sıra, sütlü içecek de hazırlıyor. Alalı bir hafta oldu. Çok memnunum. Nescafe, dibek kahvesi, sıcak çikolata hepsini sütle yapıyorum. Yarı süt, yarı su olacak şekilde hazırlanması gerekli. Çok da leziz oluyor. Acayip de hızlı… tavsiye ederim..