Yeniann3 Şimdiye kadar hep öylece koydum beşiğe yastık koymadım kafasına. 4.5 aylık oldu artık koysam mi?
Efeninannesiii02 Yeniann3 oğlum 2 buçuk aylık ben 4 gündür kullanıyorum bence böyle daha rahat uyuyor
Arhan-Tansu Yeniann3 ben 40 ından beri yastıkla yatırıyorum hep hic rahatsız olmuyor bişeyimz yk ck skür
Zeyzey2019_ Yeniann3 21 aylık hala yastık kullanmıyorum. Sizin için çok erken. Ayrıca o dönemlerde bebekler için yastık kullanımı risk oluşturuyor.
MadCat Arhan-Tansu rahatsiz olma konusu degil kemik ve omurga gelisimini bozuyor. Ileride anlarsiniz etkilerini, kullanmayin
SibelKaratepe Yeniann3 2 yaşına kadar omur ilik sagligi için yastık önerilmiyor 2 buçuk yaşında oğlum hayla kullanmıyorum kendi istemiyor zaten artık 😊
Mehriban Yeniann3 hayir kizimin biri 2yasinda hayla uyumuyor kucukdd 3aylik kendimde uyumuyorum ystiqda
Hasderluna Yeniann3 aslında yastık yetişkinler için bile eğer bir sağlık sorunu yoksa çok gereksiz, bebeklere 2 yaşına kadar önerilmiyor sonrasında da gerekli değil 😊
SenaaTuna Yeniann3 ben kullanmıyorum.kullanmayıda düşünmüyorum doğrusu.ince bir yastık dahi olsa omurgayı etkiliyormuş.
mavisimmm20 Deletedmom65 nasıl ya benimki 6 aylık hep yastık kullandım doktor kusarsa diye yastık kullan demişti bana hata mı yaptım şimdi 🙁
Deletedmom65 mavisimmm20 kafası yan yatıyorsa kussa bile yastığa gerek yok canım yastık yeni doğan bebeklerde önerilmez hiç bi zaman benim ebe geliyor bazen eve kadın her seferinde tembihliyor oyuncak bile koyma diyor yanına
kivircik_annesi26 Yeniann3 benim bebegim yastıksız yatmayıı seviyo yastık istemiyo yüzüstü yatıyo çoğunlukla kendi😊