Senaege prima premium care o çok severek kullanıp her seferinde övüyor, molfix icin ise inanılmaz önyargılı davranıyordum. Markette premium care kalmayınca molfix aldım. Çok memnun kaldımm paket bitince yine molfix aldım. (Hem beyaz hem yeşil paket. İkisini de sevdim ama beyaz daha güzel) bu arada goon ve minnies mi ne onları merak ediyorum. Evi Baby den hiç hoşlanmadım (paketten sadece 2tane kullandım) Sleepy de kullandım. Sleepy mi molfix mi? Molfix ☺️