Hacerpoyraz Taze_annee ben oglumu iki aylikken yaptirdim ve hic bardak koymadim doktor crem veriyor zaten onu suruyordum ve bezi kapatiyordum yapismiyordu da zaten ve daha hizli iglesti
Demiralininannesi Taze_annee bizimde doktorumuz ucunu kesip bardağı koymamızı önermişti beze yapışıp canı acımaması için
Melooo Taze_annee evvelsi gün sünnet oldu oğlum koyuyorum doktorumuz var 10 gün boyunca koycaksınız dedi o ne derse onu yapıyorum sizde öyle yapın her doktorun yaptığı farklı oluyor
Beqonia Pazartesi günü sünnet oldu benim oğlumda 3 aylık 1 hafta boyunca koyacaksın yarası düşene kadar da krem kullanacaksın dedi bende o Ne derse onu yapıyorum canım sende doktoruna bir sor