heyipekto Ben her ikisinide kullanıyorum dönüşümlü olarak. Biraz kızarıklık olunca sudocrem, normal anlarda mustela. baya etkili bir krem. yazın özellikle boynu, kol bacak boğum araları pişiyordu mustela gecirmiyordu sudocrem hemen geçiriyordu. Bir de ben her altını açtığımda sürmüyorum gün içinde her kakada popişi yıkayıp kurulayıp bezliyorum pişik hiç olmadı.