Miracefem Eşim evlilik yıldönümümüzde kurutma makinesi akmak istiyor sezaryen doğum yaptığım icin biraz zorlanıyorum ve haliyle çocuk sürekli pesimde bırakmıyor beni herneyse kizlar kullanan memnun alan varmi ve hangi marka kullaniyosunuz
Leylaninannesii Azolili su tahliye borusu zamanla çamurlaşıp koku yapıyormuş çamaşırlara by yüzden ben gidere bağlatmıcam önümüzdeki hafta geliyor benimde Beko D81 HP kullanan tanıdığım var çok memnun A++ 8 kg
Busesrmz Mrvb99 bizdeki de arçelik tozu kılı tüyünfekan biriktirdiği kabıda var ve büyüüük kolaylık ütülüymüş gibi çıkıyor sıcacık 🤩 alıyorsa alsın eşin valla Miracefem
Lidya-t Grundig kullanıyorum çok memnunum.Su biriktirme haznesi ve çamaşırlardaki tozu biriktirme haznesi var. O çamaşırlardan çıkan tüy ve tozlara inanamıyorum. Ayrıca çamaşırlara zarar vermiyor incelme çekme yapmıyor.diğerlerinde böyle bir sorun varmış. Bir çok ayarı var özellikle bebek ayarı çok işime yarıyor .
Zeyzey2019_ Miracefem elektrolüks perfect care 800 EW8H3966IB modelini kullanıyorum ve çokkkk memnunum. Resmen ütü derdi son buldu eşimin 😀😀
FatmaNurBetul Miracefem Arçelik kullanıyorum 3881 kts çok çok memnunum resmen kolaylık ama kışın hayat kurtarıcı
Mamay Bosch kullanıyorum memnunum iş yükünü baya azaltıyor. Ancak çamaşırların yıprandığı aşikâr. Tüy,toz ne varsa topluyor bu açıdan çok güzel. Ancak çok kırışıyor. Gidere bağlatmanızı tavsiye etmem bir yakınım gidere bağlatmış koku yapıyormuş.