Benim kizim 18 aylık 6.aydan beri her sabah içiyor..birde kaynatmiyorum bardağa bikac yaprak koyup sıcak su ekliyorum bekletiyorum..demlenince veriyorum..bazen 1 su bardagini tamamen bitiriyor..hatta bu aralar içine bikactane de kuşburnu atıyorum..çok güzel oluyor..