33-31 Kızlar kansızlık için bi damla kullnmam gerektiğini söyledi hemsire 4 aylik olduk.Damlayi ac karna vermek gerekiyomus verdikten de 1 saat sonra emzirmemek gerekiyo dedi ama bnm cocugum cok cabuk acikiyo nasil bi yol izleyebilirim
Alpisim0405 33-31 sağlık ocağının verdiği Vegaferon u tavsiye etmem sadece iki gün kullandım geceleri çok huysuzluk yaptı birde bebeklerin çıkacak olan dişlerinde leke yapıyormuş. Doktorum sidefer önerdi şeffaf çok memnunum ben.
TospikOglusum 33-31 aaa yanlışın olmasin cnm cuma günü bizede verildi 3damla verilecek hatta hemşire 1hafta dene kabızlık yapabilir yaparsa gel doktor başka binkan ilacı yazsın dedi .6damla ćok
DuruNunnAnnesii 33-31 kesinlikle kullanmayın bebekte ciddi anlamda huzursuzluk hırçınlık yapıyor, doğan içerikli bir kan ilacı alın şahsen ben öyle yapacağım 1 hafta kullandım kızım resmen mahvoldu geceleri ağlamalar huzursuzluk hırçınlık
TospikOglusum 33-31 valla benim.saglik ocağındaki hemşireler çok ilgili herseyi anlatiyolar ve bildiğim kadaryla 3damlaydi ama sen yinede doktorunuza bidaha sor bence