zeynoss_123 Arkadaşlar bugün eşim oceanin kan damlasını aldı. Damlaligi posetsiz çıktı direk şişenin içindeydi. İster istemez tereddüt ettim çünkü daha önce kullandığım markanin bu şekilde değildi. Ocean kan damlası kullanan var mı. Sizinde böylemiydi.
Pinky86 zeynoss_123 d vitamini konusunda ayni tereddutu yasamistim.damlalik cikmamisti. Spreyi uzerindeydi. Direkt firmayla instagram uzerinden konustum. Seri no istediler ve sahte olmadigini ogrendim
zeynoss_123 Devrimko benim gibi posetli olmayanda var. Sizinde posetli çıkmış. Anlamadım farkli farklı olamazki. Garip bir durum ya.
Dkk zeynoss_123 hayır poşetsizdi. Aynin markanın d vitamininize kullanıyorum . Onda damlalık içinde çıktı bir kez bir kez de ayrı ambalajlı
zeynoss_123 Evet d vitamini benimde öyle çıkmıştı ama kan damlası öyle çıkmadı o yüzden tereddüt ettim
zeynoss_123 Fuathulya genelde 4 aylıkken başlatılıyor ama doktorunuz ne zaman baslatirsa o zaman baslanilir. Bazı doktorlar kan değerleri iyiyse gerekli görmüyor.