Yelizdemir Swyhan bizde Olduk bana test yapıldı ertesi gün kızıma da yaptılar o da pozitif cıktı eşim cok ağır atlattı zatürree ye çevirmişti onunki si 6 gün hastanede kaldı biz kızımla 1 gece tek hastanede kaldık ikimizin de hafifti cok şükür kızıma ve bana 5 günlük ilaç verildi size de çok geçmiş olsun
Beybiko-2020 Benim bebeğim daha 22 günlüktü. Eşim ben bebeğim pozitiftik, birkaç gün ateşi oldu, huzursuzluğu çok oldu. Ben de öksürük koku tat kaybı oldu, ilaç kullanmadım. Bol bol emzirdim çift maske kullandım. Çok şükür geçti gitti.
Beybiko-2020 Swyhan Biz bilemedik koronayız diye düşünmedik önce ben üşüttüm diye düşündüm, bebek ateşlenince doktora götürdük ilk gün bir şey yok dedi sen hastasın ondan geçmiştir dedi, ertesi gün ateşi hala olunca 37 küsurlaydı hep ama çok huysuzdu uyuyamıyordu tekrar götürdük boğazı kızarmış dedi doktor ilk gün görememişti ama bir şey ağız yoluyla ilaç verdiler bir de iğne vurdular o gün ve ertesi gün.
Beybiko-2020 Beybiko-2020 3 gün sürdü ateşimiz düştü iğnelerden sonra, bu arada benim tat koku gitmişti test için gittik pozitif çıktım benden sonra bebeğin huysuzluğu devam edince tekrar hastaneye gittik çok şükür gazından dolayı huysuzmuş görünürde bir şey yokmuş ama test yaptılar pozitif çıktı o da.
Beybiko-2020 Ama o ilk öğrenmeden önceki bekleyiş öğrendikten sonraki psikolojim çok kötüydü şükür atlattık Allah bir daha yaşatmasın
Swyhan Beybiko-2020 amin çok geçmiş olsun bende Cumartesi test yaptım hiç bişeyim yoktu sadece korona olan biriyle aynı ortamda kaldım korona olduğunu duyunca gittim test yaptım içim rahat etsin dedim pozitif çıktım ama hiç bişeyim yok gayet iyim bebeğim 1buçuk aylık psikolojikmen bittim çok kötü bunu yaşamak hele bebek varken resmen işkence gibi bişey el yıkamaktan kurudu ellerim çift maske kızımda sürekli kucak istiyor nasıl koruyacağıma şaştım
Beybiko-2020 Swyhan evet hastalık sürecinde benimki de öyleydi tuvalete zor gidiyordum yemek kucağımdayken yiyordum biraz sabır, kocaman insanlar dayanamıyor bu hastalığa onlar nasıl dayansın biraz rahatlamaya çalış geçecek inş biraz zor bir süreç
Swyhan Beybiko-2020 inş rabbim kimseyi kaldıramayacağı yükü derdi vermesin veren rabbim Şafi ismiyle şifamızı versin
Aysegulberen Bende korona oldum bebeğim 15 aylık emiyor odaları ayırmayı denedik ama mümkün değil ben çok yoruldum birlikte yatıyoruz evde çift maske geziyorum hatta öyle uyuyorum ama yine de bebeğimde ateş ve ishal oldu anladım ki covid iştah da gitti baya bugün 5.günüm geçecek inşallah rabbim hepimize acil şifalar versin
Swyhan Aysegulberen çok geçmiş olsun sizin 15 aylık benim 1buçuk aylık ve çok korkuyorum daha çok ufak kilosuda düşük doğdu anca toparlıyordum bu başımıza geldi rabbim hepimize yardım etsin gerçekten bu durumu çocuklu yaşamak berbat bişey
Aryemus_3 Swyhan Bebegimde oldu ama yine çift maske ile ilgilendim emzirdim ve ayrı odada uyuduk 6 aylıktı gerekten çok zor Allah şifa versin
Aryemus_3 Swyhan sadece meme yiyen bi bebek ama benim virüs belki daha ağırdır düşünerekten ayrı yattık dr da daha doğru olacağını söyledi cok zor oldu
Aryemus_3 Swyhan Evet yalnız olsak ilacı içer dinlenir yatardım hep ama olmuyo Allah kolaylık versin olanalara