ipekayann Merhabalar arkadaşlar, Elimde wee baby nin emziği var ve 40 ımız çıkmadan emzik vermek istemiyorum. Ama sonrasında da emzik tutmaz diyorlar. Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler 🤗
Rules ipekayann ben tam 1 aylık olduğunda verdim doktorumuza sorduk verebilirsiniz dedi. 1 kaç gündür emiyor yeni alışıyor.
Gubse Ben de hemen verdim emziği bir zararını da görmedim aşı yapılırken, kan almada vs çok yardımcı oldu bize
Minnossareannesi ipekayann 40 ı ile ne alakası var ki Ya hiç vermezsiniz Ya hemen verirsiniz ben 1 gün sonra verdim o da ilk doğduğu gün unuttum ondan bi sıkıntı yaşamadım çok sevmiyor sürekli istemiyor ama arada iyi oluyor biraz oyalıyor
DemirAlpMom Ben doğduğunun ertesi günü arabada hastaneden dönerken verdim 40 ından sonra verirsen çok zor kabul eder hatta etmez genelde
Seneemm ipekayann doğduğu gün vermek gerekiyo bende vermedim hic 40ına kadar bekledim simdi hangi emziği denediysem emmiyo