Merhaba güzel anneler herkese hayırlı akşamlar bebeğim 5 buçuk aylık oldu doğduğu günden beri sürekli emerek uyuyordu aslında uyumuyor sadece emiyordu 🤭 ben hiç bir zaman alıştırmıcam yanımda uyumasına izin vermicem diyordum ama düşündüğümüz gibi olmuyor bazı şeyler geceleri yanımızda yatıyor biraz deli uyuduğumuz için ezmekten korkuyorum başka bir sebebi yok o yüzden bende uykusuz kalıyorum ve bebeğim gün içersin de 1 saat bile uyumuyor sadece 12 1 gibi gece yatıyor sabaha kadar uyuyor ve ben yıprandım kimseyle oturup muhabbet bile edemiyorum çağıramıyorum ev işi , yemek , kahvaltı yapamıyorum çünkü hep kucağım da olmak istiyor ve emmek istiyor uyku problemini çözebilen anneler var mı aranızda biraz uzun oldu kusuruma bakmayın hayırlı akşamlar hepinize 🥰😘