Kızlar biliyorsunuzdur aliminyum folyolar ısıya maruz kaldıgında ağır metal oldugundan toksıt etkı oluyor,ve cok cıddı sıkıntılara yol acabılıyormus, komsum folyo kaplarda sütlaç vermiştı fırında Yuksek ısıda ustu kızartılmıs ve bıanda dusunemeden yerken yarısında aklıma geldi hemen bıraktım ama baya canım sıkıldı evimde de hıc kullanmam eskıden boyle seylerı cok takmazdım ama sebebı bılınmeyen bır rahatsızlıgım var ondan beri her ihtimallere takılıyorum bebegım 3 aylık yani sütten de gecer hadi bir gunluk emzırmesem ama böle seyler hemen atılmıyor vucuttan siz ne dusunuyorsunuz bu konuda bilgisi olan var mı?