Kızlar bebeğm 17 aylık ve cok fazla su içiyor cok fazla dikkatimi cekti ve bezleri artık değişmekten sıkıldım zırt bırt çiş ama böyle dolu dolu baya Yapıyor. İnternettede sacma sapan seyler yazıyodu baya korktum aklıma burdan sormak geldi. Pazartesi dr a götürücem de yine endişelendim şekeri mi var baska bişemi acaba diye. 1,5 litre falan içiyodur yani normal mi bu.