Hlyaeyp Kızlar oğlum 3 hafta oldu ek gıdaya geçtik çiş yapması azaldı ve rengi biraz koyu gibi çişinin. suyu pek sevmiyor zorla kaşıkla veriyorum acaba böyle bi durum yaşayan var mı endişelenmem gereken bi durum mu doktora götüreyim mi
Cerenaslan Hlyaeyp Bence hiç gerek yok benim kızımda öyle oldu doktora sormuştum. Kokusu normal olduğu sürece sorun değil demişti. Benim kızımda öyle oldu sonra bi hafta boyunca çoğaldı. Şimdi yine aza döndü 🤷♀️