Hava01 Rubby ya siz yine iyisiniz biz gece 12 1 arası uykuya dalabiliyoruz gözü kapalı bebemin ama beni ayakta dikiyor yanında tutuyor 😂😂😂😂 sanki gözü açık gibi yataktan kalkayım ağlamaya başlıyor 🤷♀️
ebruuuuuuuuuk 10 dk önce uyumak için geldik 10 dk ayağımda sallayınca uyudu şimdi. Ama bi 40 dk sonra illa ağlar tekrar sallatir k3ndini 😊
Nefhaa Rubby Benimki de daha yeni uyudu . Ama birazdan gaz sancıları başlar ve uyanır anca 12-1gibi uyur . Her gün olduğu gibi 😭😭😭
smile56 Rubby uyumayacağını bildiğim için hiç geçmiyorum ana kucağına uyuttum az sonra kalkar zaten😂12gibi anca geçeriz biz.odaya geçince benim uykum geliyo bebede uyumuyo daha zor oluyo😂ben kendimi alıştırdım resmen beşiği görünce uyumaya😂
Nurnida07 Rubby benn 21:00 da uyur yarım saat sonra uyanır ve gece 12 gibi uyur tabi 10 kerede uysnıyo😬
lazannesi Rubby benim artık son 1 aydır düzene girmişti sekizde girerdim odaya 8 i 10 geçe odadan çıkardım ama 4. Ay atağı sanırım bugün hâlâ sallıyorum 🤦