Kızlar acil yardımcı olurmusunuz.Doktorumuz lavman yapın ve sütünüzü 3 defa ekstradan sahip verim dedi.Esimle lavman yapmaya çekindik yapmadık.Manuel pompayla süt sağmaya çalışıyoruz olmuyor.Gecen ayda 200 gr almıştı sadece.Herkes bisey söylüyor zeytin yağ içir sabun koy rezene içir ek gıda ver vs vs. Kafam allah bullak acil yardımcı olurmusunuz 😥