Htcana Normal doğum yapalı 13 gün oldu dikişlerim hala ağrıyor ve daha düşmediler ne zaman geçecek bu ağrılar acılar.Bir yandan da hemoroid ağrısıyla uğraşıyorum 😞
Elifmuhammeet Htcana benim 30 günde düştü dikişler ama hala ağrı oluyor doğum yapalı 5 ay oldu dokununca sızlıyor neden böyle bemde anlamadım
Srpp Htcana 3.hafta da dikişlerim tamamen düşmüştü . Tuvalete her girdikten sonra baticonla pansuman yapıyordum .Ama yine de otururken canım acıyordu. tamamen iyileşmesi yaklaşık 40 günü buldu👍
TugbaMina Benim 1 hafta acısı sürdü 10 güne de dikişler düştü ama ben steril suyu hiç aksatmadan her wc sonrası sürdüm çabuk atlattım. İnşallah sizinde geçer hemen 🙏🏻
Htcana TugbaMina bana sadece krem verdi dr bende 1 hafta sadece onu kullandım baticon lu su yapmaya yeni başladım geçmeyince 😞keşke baştan yapsaydım.
TugbaMina Htcana tüh bana hastaneden bayağı büyük steril su verdiler bitirene kadar kullandım acısı geçmesine rağmen. Bayağı her wc den sonra düzenli kullanın geçer Allahın izniyle
Gizemre Htcana ilk zamanlar sadece ağrısı oluyor üstüne oturamıyorsun fln ama sonra sonra ağrısı sızısı geçiyor sadece yarası kalıyor onuda hergün batikonla temizle çabucak iyileşir merak etme ilişki fln çok zor zaten ilk 40 gün
Sssmyy Elifmuhammeet benım de 52 gün oldu dogum yapalım hala acı oluyor, ilişki esnasında acılı oluyor mu sizin, benım oldugundan ne kadar surer cok merak edıyorum
TugbaMina Svdgnss merhaba evet steril suyu sürdükten sonra nemini aldım sadece çokta kuru bırakmadım yani
Svdgnss TugbaMina Akıntı oluyor haliyle nemli kalıyor. Ona nasıl bir çözüm buldunuz. Günde kaç kere yaptınız dediğiniz işlemi
Happybaby Aranızda dikişler sebebiyle boğum et parçalarından kalan oldu mu onlar da geçiyor mu tamamen
TugbaMina Svdgnss he o önemli değil ya illa ki o kadarlık nemli kalır. Sayı veremem ama her tuvalete gittiğimde yaptım 🙈