Bende de aynı sorun vardı gerçi hala var gibi de. İnstgramda bi emzirme danışmanına sordum. Bebek emerken tam uykuya dalacağı zaman yatağına koy ağlarsa kucağına al sakinleştir geri köy demişti. Bende böyke yaptım beşiğine koyduğumda gözü açık oluyodu sallayarak piş piş açarak uyutuyorum ilk günler çok salladım ama artık alıştı herlde kısa sürede dalıyo. Tabi bazende emerken kendi uyuyo bu arada 3 ay 12 günlüğüz ilerleyen günlerde daha da oturur herkde