Aliarslanm sırt üstü dümdüz yatmaktan başka bir tedavi gelmiyor elimden. Bende sizin gibi üşütmeden kaynaklı diye düşünüyorum. Malum havalar soğudu gece kalkıp bebeğimi emziriyorum o arada üşütüyo olabilme ihtimalim çok çok yüksek. Krem sürüp sıcak uygulamayı da çok düşündüm lakin kremlerin hepsinin üzerinde emziren anneler kesinlikle kullanmasın diyor bende kullanmadım açıkcası. Arada çok ağrırsa eşime ovduruyorum. Doğumum spinal sezeryan oldu, vurdukları iğnenin de ağrı yapabileceğini duydum. Sizin doğumunuz nasıl oldu? Bunlar tabii ihtimal en güzeli doktora gitmek ama idare edebildiğim için ortam kötü diye gitmiyorum doktora da. Ay baya derdimi uzun uzun yazdım hakkını helal et