Leyloski Bir haller oldu bu çocuğa herseye ağlıyor zaten iştahsızdi iyice iştahı kaçtı sinirlerim harap oldu iyice siz neler yapıyorsunuz sadece bizde mi var bu durum
Mutluluk Leyloski tam düzeni otutturdum derken oğlum hastalandı kovid oldu daha sonra da kawasaki teşhisi kondu 1 hafta hastane de yattı. Geçen hafta çıktı yani hastaneden kurduğum bütün düzel maf oldu alt değiştirmek için bile sırtını yere koymuyor ayakta hallediyorum yanından kalkınca uyanıyor gece çığlık çığlığa ağlıyor mama içmek istemiyor ilaçlarını almıyor Daha ne saysam ki 😵
Alinduru Leyloski galiba herkeste var. Ben de birkaç gün önce post açtım 1 yaş sendromu dediler bana da. Resmen o ne isterse o yemeyecekse yemeyecek adla yediremiyorum ya da uyumayacaksa asla uyuyamıyoruz inat yani.
Leyloski Alinduru Aynen sinirlerim harap oldu kan değerleri iyi olsa takmayacamda kansızlık var muhtemelen çünkü yerden toz topluyor yiyor
Alinduru Leyloski yerlerden bişeyler bulup ağzına atma bebeklerim hemen hepsinde oluyor ama kansızlık belirtisi olduğuna emin misiniz? Mesela benim kızım da elindekiler bi süre sonra yere atar sonra gider yerden yer, en son 1 ay önce bakıldı değerleri iyiydi