7 aylık bebişim var ve 3. aydan beri saçım inanılmaz dökülüyor. Önlerim baya açıldı, kesin kel kalıcam diyordum. Kan tahlilimde sorun çıkmamıştı, doktor hormonlardan kaynaklandığını emzirmeye devam ettiğim sürece döküleceğini ancak bıraktığım zaman duracağını söylemişti. Birkaç farklı şampuan denedim, çok işe yaramadılar. Emzirmeye de devam ediyorum ama yeni saçlar çıkmaya başladı bile. Kel kalınmıyormuş yani merak etmeyin☺️