Aminenur06 hep farklı şeyler vermeye çalışıyorum sadece anne sütü alıyordu ama kilosu düşüktü 5. Ayda ek gıdaya geçtik şimdi 6 ay 3 günlük. Aşağı yukarı şöyle oluyor mesela sabah 7 gibi uyanıyoruz emziriyorum saat 9 gibi meyve püresi yapıyorum (sabahları meyve verip su içirmek bağırsaklara iyi geliyormuş) sonra ilk uykusuna yatıyor. Öğlen saat 1 gibi probiyotik yoğurt veriyorum genelde de içine avokado koyuyorum. Saat 3 gibi blw usulü elma, armut, havuç gibi yiyecekleri haşlayıp eline veriyorum genelde de ben yediriken bile ne yedirirsem yedireyim birazını haşlayıp eline veriyorum onu mıncıklıyor biraz yiyor. Akşam saat 5.30 gibi balkabağı çorbası, yayla çorbası, taze fasulye, sebze çorbası, tavuklu sebze gibi bir şey hazırlıyorum zeytinyağıyla kıvamı da tam çorba gibi değil de katı olarak yapıyorum onu yiyor bazen de tam çorba gibi sulu oluyor bardaktan içmeyi seviyor. Saat 8 gibi az miktarda kefire su katıyorum onu içiyor sonra da 9 10 gibi uyuyor. Tabi bu düzen gün gün değişebiliyor. Ayrıca bu saydıklarımın miktarına genelde kendi karar veriyor istemezse zorlamıyorum bazen çok az yediği oluyor bazen hiç bazen çok. Aralarda tabi emziriyorum özellikle gün içinde şekerleme yapıyor öncesinde hep emmek istiyor. Gece sadece emiyor. Muz ve yumurta kabız yaptığı için artık vermiyorum bir süre vermeyi düşünmüyorum. Böyle işte 😊