Oğlum 6 aylık oldu diye 0-6 ay ezikleri kaldırıp 6-18 aldıklarımı verdim ama hiç emzik reddi yapmayan çocuk tükürüp atıyor bu yüzden uyuyamıyor. 6.aydan sonra da 0-6 ay verilmesi ağız ve diş sağlığı açısından bir problem oluşturur mu ? Veya bana önerebileceğiniz emzik var mı 6.aydan bunu alır dediğiniz falan? Wee Babynin emziklerini kullanıyorduk şimdiye kadar